ČKD vyvinula a postavila v Praze typ T 478.4 (vyvinutý z předchozího typu T 478.3), který dostal výkonnější motor a elektrické vytápění. V roce 1988 dostalo osmdesát šest lokomotiv nové třídní označení "754". Od roku 2009 byly lokomotivy používané v osobní dopravě lakovány v modro/šedém barevném provedení „Najbrt“. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismemrozhraní PluX22počet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet hnaných náprav - 4setrvačník - ano3 přední světlomety,... Celý popis

Koupit za 8 251 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

ČKD vyvinula a postavila v Praze typ T 478.4 (vyvinutý z předchozího typu T 478.3), který dostal výkonnější motor a elektrické vytápění. V roce 1988 dostalo osmdesát šest lokomotiv nové třídní označení "754". Od roku 2009 byly lokomotivy používané v osobní dopravě lakovány v modro/šedém barevném provedení „Najbrt“. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismemrozhraní PluX22počet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet hnaných náprav - 4setrvačník - ano3 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyzvuk - anoLED hlavové světlo - anofunkce přídavného světla - ano  Hlavní vlastnosti: design Najbrtdetailní model s mnoha samostatně připojenými zásuvnými dílys přiloženými leptanými štítkydieselová lokomotiva epochy VI  Dokumentace: konfigurační a funkční klíče (DE, EN, CZ)návod k obsluze (DE, EN, CZ) seznam náhradních dílů (DE, EN) obecný dodatek (DE, EN, CZ)Měřítko: H0
Délka modelu: 190 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DCC
Ovládání: digitální
Osvětlení: ano
Zvuk: ano
Dopravce: ČD
Éra: VI
Věk: 14+
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Roco