BG TOPD21 TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF Tento unikátní set je kombinací dvou špičkových chemií BG Product, které byly navrženy pro dokonalé vyčištění vstřikovačů naftových motorů, a to nejen od klasických úsad v důsledku spalování, ale i od všudypřítomného karbonu, který trápí nejednoho majitele moderních motorů. V kombinaci těchto dvou moderních hrozeb dochází ke špatnému prášení vstřikovačů, což má za důsledek neefektivní hoření vstřikovaného paliva, které prohoří... Celý popis

Koupit za 1 385 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

BG TOPD21 TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF Tento unikátní set je kombinací dvou špičkových chemií BG Product, které byly navrženy pro dokonalé vyčištění vstřikovačů naftových motorů, a to nejen od klasických úsad v důsledku spalování, ale i od všudypřítomného karbonu, který trápí nejednoho majitele moderních motorů. V kombinaci těchto dvou moderních hrozeb dochází ke špatnému prášení vstřikovačů, což má za důsledek neefektivní hoření vstřikovaného paliva, které prohoří pouze na svém povrchu a zbytek tak neprohoří. Zbytky neprohořelého paliva pak vytváří, v kombinaci s částečky oleje, které se do spalovací komory dostávají přes sání a u nedekarbonizovaných motorů přes pístní kroužky, tyto nežádoucí úsady a karbon jak na vstřikovačích, tak i sedlech ventilů a sání motoru.
BG Products se na tuto problematiku detailně zaměřilo a vytvořilo známé BG 245 a nyní dodalo na trh inovativní chemii BG PD15, která velice účinně v první fázi atakuje jak úsady, tak karbon samotný a vytváří tu nejlepší půdu pro BG 245, které v následném kroku vstřikovače dočistí a vrátí jim jejich hlavní funkci, což je výše zmíněné správné prášení vstřikovačů.
Tím ale síla tohoto unikátního setu nekončí, obě chemie útočí nejen na celou palivovou soustavu, ale i čerpadlo, vedení paliva, vstřikovače, spalovací komoru (tj sedla ventilů), DPF/FAP, lambda sondy a katalyzátor/y.
Tento set doporučujeme pak používat nejen při akutních problémech s palivovou soustavou a vstřikovači, ale i ho zařadit do pravidelné údržby alespoň jednou ročně, a to v rámci výměny oleje, kdy se vždy velice efektivně postará o to, že bude celý systém čistý a 100% funkční. Odměnou pak bude maximální výkon, nižší spotřeba a údržba spalovacích komor, které jsou pro výkon tím nejzásadnějším místem v celém agregátu.
Aplikace:
V prvním kroku aplikujeme BG PD15, které ošetří až 75 paliva, kdy doporučujeme toto balení aplikovat na 60L nafty, a po vyjetí nádrže do rezervy s touto chemií, aplikovat do další nádrže BG 245, kdy opět doporučujeme toto balení aplikovat na 60L nafty a i tuto nádrž vyjet až do jejího "dna".
Pravidla aplikace:
vždy aplikujeme nejdříve chemii, ideálně přes nacvakávací nálevku, poté dotankujeme naftu do cca 60L
pokud možno aplikujeme chemii do čisté neprémiové nafty
nádrž vyjedeme běžným kombinovaným způsobem, občas dopřejeme vozu plynový pedál tzv. v podlaze
do první nádrže aplikujeme BG PD15, do další nádrže pak BG 245 
obě chemie aplikujeme v množství 325 ml
po vyjetí druhé nádrže s BG 245 tankujeme kvalitní naftu, pokud možno s kvalitními aditivy
Pozn.: Obě chemie nemají obecně problém s prémiovým palivem, tudíž pokud jezdíte zásadně na prémiové palivo, není problém chemie aplikovat, ale maximálního efektu vždy dosáhnete s čistou naftou, a to bez biosložky. Poté se doporučuje tankovat naftu u čerpací stanice EuroOil, ONO tank, případně i Globus, či ČSAD, kde je obrovský otoč nafty a stanice tak mají vždy čerstvou naftu, což je velice zásadní faktor tohoto paliva.
Po aplikaci tohoto setu doporučujeme tankovat kvalitní naftu, ať už výše zmíněnou a k ní přidávat přední aditiva nebo prémiová paliva, kde na našem trhu je dnes nejkvalitnější nafta OMV MaxxMotion, která je dovážená z Rakouska a neobsahuje žádnou biosložku, případně zmíněnou naftu od společnosti EuroOil, která má také velice dobré prémiové palivo, naopak Benzina v poslední době se svou Vervou pohoršila a Shell je v ČR bohužel ne příliš kvalitní zastávkou k tankování, což neplatí ale u jejich tankovacích stanic v zahraničí.
Ideální je ale vždy mít pod kontrolou své palivo v plné míře, to znamená tankovat kvalitní čistou naftu a tu si sami aditivovat, díky čemuž vždy budete vědět co máte v nádrži a zároveň se celkovou cenou dostanete pod cenu prémiových paliv, které jsou u nás většinou vytvářena za pomocí aditiv VIF.
 
Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 203, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
Tankování, význam aditiv, dávkování
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozumí, proto aditivace s BG je nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty, ideálně EuroOil, který drží u obyčejné nafty biosložku pod 0,2%. Pokud chcete aditivovat prémiová paliva, která jsou pochopitelně "pod-aditivovaná", musíte sáhnout po aditivech, které jsou na bázi ferocenů, což jsou nejčastěji prodávaná aditiva na našem trhu nebo ze špičkových aditiv Metabond Megalene a Megasel, která můžete pochopitelně zvolit i u čisté nafty/benzínu - tyto aditiva vynikají extrémní schopností mazat čerpadlo, vstřiky a dekarbonizovat celou palivovou soustavu.
Dávkování pak doporučujeme do prémiových paliv pouze polovinu na celou nádrž, aby se aditiva pouze doplnila a palivo se nepřeaditivovalo, což je pak spíše na škodu, než užitek. Každopádně každé aditivum má vlastní dávkovací poměr, který je nutno dodržovat a v případě, že aditivaci pouze doplňujete, pak použijte poloviční dávkování na 1L paliva.
U nejčastěji prodávaných aditiv u nás je pak problém to, že je na bázi zmíněných ferocenů a obsahuje částečky rzi, které sice dokáží spalovací komoru účinně čistit, ale pouze za studena, a pokud se palivo delší jízdou ohřeje na určitou mez, tak již nečistí a svou schopnost ztrácí. Tyto aditiva se poté zaměřují pouze na lepší prohoření paliva a účinně útočí na podíl biosložky v palivu, tím ale jeho funkce končí.
Naopak u aditiv BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG. Dále pak palivo stabilizují, prodlužují jeho životnost, po celou dobu působení ho chrání a zajišťují naprostou kontrolu nad hořením paliva, což vede k nejvyšší efektivitě v jeho hoření a tudíž i maximálním výkonu motoru při nižší spotřebě paliva.
Aditiva Metabond (naft.motory / benz.motory) jsou pak spíše na fermínovém základu jako výše zmíněná běžná aditiva, kdy jsou ale mísitelná volně s prémiovým palivem, jak benz., tak naft. agregátů - a přece jen je to aditivum kvalitou na hony vzdálené těmto běžným aditivům. Na toto aditivum, jezdí neopomenutelná část našich zákazníků a všichni jsou velmi spokojeni, především pak v benzínové variantě.

Je tedy pouze na Vás, jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte. Plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace, se projeví finálně až po cca 3 nádržích, než si jednotky vozu přeberou veškerá nová data, v návaznosti na změnu složení paliva...
 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce BG
Použití aditiva do nafty