BG TOPD22 2x946 ml TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF Tento set je unikátní kombinací dvou špičkových chemií, které byly navrženy pro dokonalé vyčištění vstřikovačů naftových motorů, a to nejen od klasických úsad v důsledku spalování, ale i od všudypřítomného karbonu. Kombinace těchto dvou veličin dochází ke špatnému prášení vstřikovačů, což má za důsledek neefektivní hoření vstřikovaného paliva, které prohoří pouze na svém povrchu a zbytek neprohoří. Zbytky neprohořelého... Celý popis

Koupit za 3 439 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

BG TOPD22 2x946 ml TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF
Tento set je unikátní kombinací dvou špičkových chemií, které byly navrženy pro dokonalé vyčištění vstřikovačů naftových motorů, a to nejen od klasických úsad v důsledku spalování, ale i od všudypřítomného karbonu. Kombinace těchto dvou veličin dochází ke špatnému prášení vstřikovačů, což má za důsledek neefektivní hoření vstřikovaného paliva, které prohoří pouze na svém povrchu a zbytek neprohoří. Zbytky neprohořelého paliva pak vytváří, v kombinaci s částečky oleje, které se do spalovací komory dostávají přes sání a u nedekarbonizovaných motorů přes pístní kroužky, tyto nežádoucí úsady a karbon.
BG Products se na tuto problematiku zaměřilo a vytvořilo známé BG 24532 a nyní dodalo na trh inovativní chemii BG PD1532, která velice účinně v první fázi atakuje jak úsady, tak karbon samotný a vytváří tu nejlepší půdu pro BG 245, které v následném kroku vstřikovače dočistí a vrátí jim jejich hlavní funkci, což je výše zmíněné správné prášení paliva.
Tím ale síla tohoto unikátního setu nekončí, obě chemie útočí na celou palivovou soustavu, čerpadlem počínaje, vedením paliva pokračuje, přes vstřikovače, spalovací komoru (tj sedla ventilů), DPF/FAP, lambda sondy, až po samotné katalyzátory.
Tento set doporučujeme pak používat nejen při akutních problémech s palivovou soustavou a vstřikovačích, ale i ho zařadit do pravidelné údržby alespoň jednou ročně, a to v rámci výměny oleje, kdy se vždy velice efektivně postará o tom, že bude celý systém čistý a 100% funkční. Odměnou pak je maximální výkon, nižší spotřeba a údržba spalovacích komor, které jsou pro výkon tím nejzásadnějším místem v celém agregátu.
Z praxe víme, že BG PD15 je vhodné aplikovat pouze u naftových motorů s obsahem 1,9 a výše. U nižších  motorizací je vhodnější použít BG 245 325ml 2x po sobě, případně použít BG 245 946 ml.
Aplikace:
V prvním kroku aplikujeme BG PD1532, které ošetří až 200 L paliva, kdy doporučujeme v základním  použití 1/3 tohoto balení aplikovat na 60L nafty - a nádrž vyjedeme do rezervy. Do následující nádrže aplikujeme 1/3 balení BG 24532, kdy opět doporučujeme toto balení aplikovat na 60L nafty - a i tuto nádrž vyjedeme až do "dna".
Pravidla aplikace:
Vždy aplikujeme nejdříve chemii, ideálně přes speciální nálevku, poté dotankujeme naftu do cca 60L
Pokud možno aplikujeme chemii do čisté neprémiové nafty
Nádrž vyjedeme běžným kombinovaným způsobem, občas dopřejeme vozu plynový pedál tzv. v podlaze BĚŽNÁ APLIKACE U VOZŮ S NÁDRŽÍ do 75 litrů: Do první nádrže (až do 75L) aplikujeme 1/3 BG PD1532, do další nádrže pak také 1/3 BG 24532, Při řešení prevence takto ošetříte touto sadou i 3 vozidla, pokud mají nádrž do 50 litrů.
BĚŽNÁ APLIKACE U VOZŮ S NÁDRŽÍ do 150 litrů: Pokud se jedná o lehké užitkové vozidlo s nádrží kolem 150 litrů, aplikujte 1/2 balení BG PD1532 balení do první nádrže a následně 1/2 balení BG 24532 do druhé nádrže.
OSTRÁ APLIKACE PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ V PALIVOVÉ SOUSTAVĚ do 75 litrů: V případě, že řešíte závažné potíže v palivové, spalovací či výfukové soustavě, aplikujte i u vozidel s nádrží do 75 litrů 1/2 balení  BG PD1532 a následně do další nádrže celé balení BG 24532, kdy po vyjetí půlky nádrže, dotankujete samotnou naftu do plné nádrže. Tím se zbývající množství BG 245 prudce naředí a již postupně celý systém dočistí.

Po vyjetí obou dekarbonizačních aditiv natankujte naftu s přidáním aditiv BG, viz níže. Jde o to, aby se systém náležitě promazal, tudíž v jaro/léto/podzim aplikujeme BG 225, BG PD 14 nebo BG 238, v zimě pak BG PD14 nebo BG 238. 
Pozn.: Obě chemie nemají obecně problém s prémiovým palivem, tudíž pokud jezdíte zásadně na prémiové palivo, není problém obě chemie aplikovat, ale maximálního efektu vždy dosáhnete čistou naftou, a to bez biosložky.
TIP!!! A jak se toto řeší u nákladních vozidel, autobusů, stavební a zemědělské techniky?
Zde využíváme schopností jedinečného produktu pro těžkou techniku (HEAVY DUTY) - BG PD09 946 ml, který ošetří najednou až 378 litrů nafty.
Ideální je ale vždy mít pod kontrolou své palivo v plné míře, to znamená tankovat kvalitní čistou naftu a tu si aditivovat dle vlastního rozhodnutí, díky čemuž vždy budete vědět co máte v nádrži a zároveň se celkovou cenou dostanete pod cenu prémiových paliv, které jsou u nás většinou vytvářena aditivy VIF.
Aditiva BG Products
Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva, rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte právě výše zmíněný set, který se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu, nejzásadnější faktor.
 
Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
  Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.
Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.
Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.
Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.
Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.
Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.
Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.
Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.
Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.
 
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)
2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)
Zobrazit více

Parametry

Výrobce BG
Použití aditiva do nafty